sueperb pages

Jan 9, 2011

Tips cantik dan menarik..

Ingin Menjadi Lebih Cantik dan menarik?

Untuk mata yang indah dan mempesona, jadikanlah Ghadhdul Bashar (menundukkan pandangan) sebagai "hiasan mata" anda, nescaya akan semakin bening dan jernih.




Nak bibir yang menggoda dan menawan, oleskan "lipstik kejujuran" pada bibir anda, nescaya anda akan kelihatan semakin manis. Campurkan senyuman dengan keikhlasan dari hati untuk senyuman yang tentunya akan lebih menawan dan tentunya sejuk mata memandang dan dapat mencairkan hati yang keras.



Untuk menyerlahkan keindahan wajah anda, gunakanlah "pemerah pipi" anda dengan manyapukan pipi dengan kosmetik yang dibuat dari rasa malu dari salon Iman.


Bagi menghilangkan kotoran-kotoran kulit mati, pakailah "sabun Istighfar" yang berkesan menghilangkan semua dosa dan kesalahan yang anda lakukan.



Bagi rambut yang bermasalah, rawatlah rambut anda dengan meyarungkan "Selendang Islami" yang akan menghilangkan kelemumur pandangan lelaki yang membahayakan supaya anda menjadi lebih yakin dengan diri sendiri dan menjamin keperibadian dan mengelak dari jatuhnya maruah diri.



Untuk menghiasi tangan anda yang mulus itu, hiasilah kedua tangan anda dengan gelang Tawadhu' dan jari-jari anda dengan cincin Ukhuwwah. Maka, anda pasti akan kelihatan lebih cantik dan menarik di sisi Allah SWT..... Amin..

0 komen SUEPERBS...: