sueperb pages

Jan 21, 2011

C.N Blue - I'm A Loner MV

Untuk suke suki kali ni aku nak review lagu korea pulak... kalau korean fans mesti tau lagu ni...
"oetorya" dari CN BLUE.. Yong Hwa tu korang mesti kenal... alaa.. yang berlakon you are beautiful tu... tak kan tak kenal?









lagu ni best... suka sangat... dan menjadi lagu alarm clock hp ku.. heheh... dan mesti korean fans tau cerita "we get married" yang ada Yong Hwa dengan Seo Hyun dari kumpulan SNSD... aku tau benda2 ni pon sebab roomate aku sem lepas yang agak fanatik dengan korea ni.. and thanx to my old friend Muhd Shafiq because sudi berkongsi cerita2 korea dengan aku... dah penuh hard disk aku ni dengan cerita.. dan banyak yang tak sempat nak tengok.. tak lupa kepada kak lyn yang selalu supply cerita2 kat aku, dan my ex roomate... ain, nurul, kak ain aimal, ira, emmy dan siapa2 yang telah menyumbang.. hehe.. ni nak review lagu ke nak buat ucapan ni? haisy..


sedikit info kalau nak tahu pasal CN Blue..


Members:
New Leader
Name: Jung Yong Hwa
Birthdate: 06/22/1989 (21)
Blood Type: A

Previous leader
Name:Lee Jong Hyun
Birthdate: 05/15/1990 (20)
Blood Type: O

Name: Kang Min Hyuk
Birthdate: 06/28/1991 (18)
Blood Type: A

Name: Lee Jung Shin
Birthdate:09/15/1991 (18)
Blood Type: A





Yong Hwa same age dengan aku la... hehe... muda2 la band members CN Blue ni..
video kat atas ni siap ada translation lagi.. siapa2 nak belajar bahasa korea sikit2 boleh la tengok..


ok la.. itu je kot.. nak review lebih2 aku tak expert sangat... enjoy.. *_*

0 komen SUEPERBS...: