sueperb pages

Feb 16, 2011

Mr K yang memeningkan ku..

Mr K kah ini?



Semalam cuti sempena Maulidurrasul. Di kesempatan ini sama-samalah kita menghayati dan sentiasa menjadikan Rasulullah SAW sebagai idola sepanjang zaman. Rasullullah SAW sangat mengasihi umat-umatnya lebih dari beliau mengasihi dirinya sendiri. Banyak-banyak kan la berselawat ke atas junjungan Nabi Muhammad SAW.

Cuti semalam aku tak pergi jalan mana-mana pun walaupun kawan aku ada ajak keluar. Bukan nya apa, duit elaun tak dapat lagi. Dan yang paling dah lama aku tunggu ialah duit biasiswa aku yang tak masuk-masuk akaun lagi. haisy.. Dah banyak kali cek dah tapi tak masuk-masuk jugak. Banyak barang  aku dah plan nak beli ni tapi terpaksa lah aku bersabar je... sabar sabar..

Malam semalam aku nekad nak buat proposal sebab submission dateline dah nak dekat sangat. Minggu depan rasanya. So, aku pun kembali dengan tabiat lama macam masa zaman student dulu. Cofee.... oh cofee... Teman setiaku untuk stay up. Dan semalam jugak aku buat cofee citarasa aku sendiri (5 in 1 resipi aku sendiri.. Nanti aku cerita kat entry lain ya)...

Indocafe.... hentam sajalah asalkan cofee..


Memang nekad sangat tu.. Yang penting aku kena bertindak.. Proposal aku kena siap jugak.. Tak nak buat last minit lagi. Ye memang cofee itu sangat berkesan.. Aku memang tak ngantuk dan mata ni segar je. Aku buat jugak proposal tu tapi sambil tengok FB la.. hehe.. Biasa la aku ni memang tak boleh nak fokus kalau buat kerja guna laptop ni. Mesti melencong ke FB. My bad habit...

Hmm.. Tak sedar tengok-tengok jam sudah pukul 3 pagi.. Memang buat gila aku ni.. Dah la hari ni kerja.. Tak pasal-pasal tak bangun nanti. Kalau time kat university boleh jugak ponteng satu dua kelas (Haipp !!! Tak baik ponteng kelas !!!).. hehe

Kalau maksud lambat sikit pun tak da hal sangat la. Bukan ada punch card pon.. hehe..
Nasib baik aku sedar diri, aku tidur jugak.. Tapi nak tidur bukan perkara senang. Lama jugak la baring dengar lagu, tengok viideo kat hp... last2... zzzzzzzzzzzz... tidur jugak akhirnya..

Oetorya... oetorya... (bunyi alarm clock aku).. hehe... nasib baik aku tersedar.. Macam biasa la bangun solat subuh dan mandi siap-siap nak pergi kerja.. yea.. harini aku sangat la pening. Kat dalam LRT pun rasa nak pengsan je.. dengan orang yang bersesak dalamtu.. minta nafas minta nafas.. huhu... memang sangat kuat la effect Mr kafein tu.. sampai dup dap jantung aku ni.. 

Dan aku tak dapat berfikir dengan berapa waras harini... huhu.. nak muntah pun ada gak..
yes.. you spoil my brain.. termenung dan termenung.. alahai Mr kafein... kau memang memeningkan kepala otak aku harini.. Tapi kalau kau tak da siapa lagi nak teman aku “stay up”.. Mr Kafein, bagiku kau berguna tapi berbahaya..


My Mr Kafein...


Pesanan : kalau tak tahan jangan cuba-cuba nak belasah cofee especially time nak exam.. nanti otak boleh blank... langsung tak dapat jawab exam nanti.. Pesanan dari yang berpengalaman.. heee... ^_*




0 komen SUEPERBS...: