Feb 9, 2011

Ahli baru...

Harini balik kerja je ada bunyi kucing.. meow... meow...

Aku pon mencari bunyi itu datang dari mana.. Oh.. Kakak ipar ku yang mengiau sebenarnya... hehehe..
Aku yang curious pon bertanya la ada kucing ke? tak nampak pon.. rupanya abang aku bawa kucing dari rumah mak angkat dia.. 2 ekor katanya... tapi di mana? mana? tak nampak pon.. huhuhu..

Rupanya kucing tu malu dan takut... Diorang menyorok bawah sofa.. Malu-malu pulak mereka ni.. Sekor yang betina dah dapat tangkap.. Sekor yang jantan ni pulak malu mengalahkan betina.. Susah betul nak tangkap.. Hasil usaha aku yang gigih dan kecekapan aku menangkap haiwan akhirnya dapat la tangkap si jantan ni.. yuhu.. maka bertambah la 2 ahli baru kat rumah ni... hehe



yang oren jantan yang hitam betina..



Mereka berdua tak ada nama lagi...



Yang oren ni paling penakut dan pemalu..


Couple yang sepadan..

0 komen SUEPERBS...: