sueperb pages

Feb 4, 2012

Usha-usha Pesta Buku Antarabangsa PWTC..

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Hari ni hari sabtu.. semalam aku baru dapat tahu yang ada pesta buku kat PWTC... so, hari ni aku tak nak lepaskan peluang la ke PWTC tengok pesta buku tu dengan kawan..





Pesta buku ni berlangsung dari 1 februari sampai 6 februari.. 10 pagi sampai 8 malam... tadi aku pergi pun dah tengah hari.. orang pulak semakin ramai.. bersesak jugak lah kat situ... dan baucer buku 1 malaysia diterima kat situ... memang banyak lah student-student yang serbu kat situ.. ( masa aku student dulu tak de pulak baucer-baucer ni kan...)

Booth-both yang ada memang banyak... diskaun memang ada.. kalau macam novel kat booth Karangkraf tu ada diskaun 10%.. boleh la beli novel-novel yang korang nak... dan buku-buku agama, buku teks, majalah pun ada..


bersesak-sesak nak beli buku..

Sebenarnya aku nak mencari novel-novel Ramlee Awang Mursyid.. nak tambah lagi koleksi.. tapi kat situ cuma ada 3, 4 buku yang ditulis oleh beliau.. Aku dapat lah jugak beli buku baru Ramlee Awang Mursyid.. Fiksyen 302... hehe.. tak sabar nak baca..


budak ni kuat merayap.. ^_*

Memandangkan keadaan semakin sesak, memang agak susah jugak la nak belek-belek buku kat situ... lagi pun aku tak plan pun nak beli buku apa selain buku Ramlee Awang Mursyid.. Jadi, ini je la yang aku beli kat Pesta Buku Antarabangsa PWTC tu...


beli buku dan bookmark je...


So, kalau ada siapa-siapa nak pergi sempat lagi ni.. ada 2 hari lagi... cuti-cuti ni kalau tak ada buat apa, bolehla jalan-jalan kat Pesta Buku ni ye...



p/s : nak pergi PWTC boleh naik LRT laluan Sentul Timur.. 

7 komen SUEPERBS...:

emy|farid said...[Re perbs]

alaaaaaaa best nya leh membeli2 buku.......

Si BuDaK KaChAk said...[Re perbs]

kalau da bli bookmark tu mesti kaki novel kn??hehehe

sue perbs.. said...[Re perbs]

@emy|farid hehe.. best best

sue perbs.. said...[Re perbs]

@Si BuDaK KaChAk hehe.. bru nak berjinak-jinak dngn novel

zareliqa afiqa said...[Re perbs]

Bestnya ada pesta buku :)

si yellow said...[Re perbs]

nak tanye something..kite nk pergi bookfair tu kan..naik lrt laluan sentul turun pwtc..n then ?? die dekat2 situ ke?? sori la..sy x penah pegi pwtc tu..so nk try la guna ktm..plez reply..thanks..

sue perbs.. said...[Re perbs]

haah.. pwtc tu dkat2 situ.. jalan je lalu jmbtn dri lrt tu.. klu naik ktm sy bhenti kat kl sentral then naik lrt laluan kelana jaya smpai msjd jamek.. turun pastu tukar tren laluan sentul ke pwtc.. hehe.. sy pon nk g jugak nanti.. kali ni book fair nye lama sket..