sueperb pages

Feb 11, 2012

Hadiah dari yang tersayang...


Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Selamat berhujung minggu.. fuhh fuhh !! ... berhabuk dah blog ni.. bila hari bekerja memang aku ketandusan idea tak tahu nak tulis apa... 

Ok lah... ini nak tulis pasal cerita minggu lepas sebenarnya... minggu lepas kan cuti lama sampai 4 hari... dapatlah balik kampung meluangkan masa bersama mak ayah.. 

yang best nya, ayah aku belikan sesuatu yang sangat aku nak.. ni dia hadiah istimewa yang ayah belikan.... 


aku suka gitar ni..

hehe.. gitar... aku suka bunyi gitar.. gitar ni biase je.. yang penting gitar.. nak kata pandai sangat main tu tak ada la.. setakat tahu chord-chord yang basic je. . (nak tune pun tak berapa tau sebenarnya)... 

selama ni curi-curi main ayah punya je.. al kisah nya, aku pernah cakap-cakap kosong kat mak yang aku nak beli gitar tapi tak tahu macam mana nak pilih.. tak tahu pulak mak cerita kat ayah.. tup tap tup tap haritu ayah balik bawak gitar.. untuk aku katanya... 

suke... selama ni curi-curi main ayah punya je... sekarang dah ada sendiri.. ^_*

aku suka pemain gitar Sungha Jung ni... dari kecik dah hebat main gitar..  jari dia macam melayang-layang je bila main gitar..








p/s: tak de cita2 nak jadi mcm najwa ke Yuna.. just for fun...

15 komen SUEPERBS...:

nadiah eshak said...[Re perbs]

untung lah . jeles . haha .

Mr Labu said...[Re perbs]

wah.. nanti boleh ajar main gitar.. hehe..

Si BuDaK KaChAk said...[Re perbs]

beznya...gitar sy da buruk...mls nk bli baru...tggu org bg mcm awk....hehehe

Shiema Sufian said...[Re perbs]

syioknyaaa dapat present. Shiema jarang dpt present (':

Hafizin Jamil said...[Re perbs]

sayangnya ayah kat dia..haha

Pen Biru said...[Re perbs]

bagusla..muda2 bljar main gitar..akak dulu pun minat jugak.tapi tak mampu, asyik pinjam org punye.

sue perbs.. said...[Re perbs]

@nadia eshak hehe.. jngn jeles2...

sue perbs.. said...[Re perbs]

@Mr Labu hehe.. tk layak lgi nk ajar org..

sue perbs.. said...[Re perbs]

@Si BuDaK KaChAk tk pe... nanti ade la tu org tsyang yg blikan awk.. hehe

sue perbs.. said...[Re perbs]

@shiema sufian sy pon jrg2 dpt present.. tu yg eksaited bile dpt present ni

sue perbs.. said...[Re perbs]

@H.J haha.. sape tk syg anak..

sue perbs.. said...[Re perbs]

@Pen Biru hehe.. mane mude kak... rase dh tua dh ni..

Si BuDaK KaChAk said...[Re perbs]

lupa nk ckp...sungha jung ni mmg bez...ske tgk video dia dekat youtube...

lieynanilaz said...[Re perbs]

cayalah su...pandai main gitar rupanya...

zareliqa afiqa said...[Re perbs]

Wahhh! dapat gitar ler..bestnyer^^