May 20, 2012

Pemenang Sunan Musafir Contest Yang Sueperbs..


Assalamualikum dan salam sejahtera...

Seperti yang dijanjikan, tamat lah sudah Sunan Musafir Contest yang Sueperbs. Terima kasih kepada semua yang sudi join. Tapi buku ni ada satu je, jadi dengan berat hati nya saya terpaksa lah memilih hanya satu pemenang saje. Sejujurnya memang susah la nak pilih pemenangnya.. Kepada yang menang tu tahniah la ye.. Dan kepada yang tak menang jangan berkecil hati. anda semua memang sueperbs.. heheh..

So, dengan ini, pemenang untuk Sunan Musafir Contest yang Sueperbs ialah.... 


klik gambar untuk tahu siapa yang menang..

Dan, sebagai tanda penghargaan, saya pilih 4 orang untuk dapat hadiah saguhati. Hadiah apa? tentunya bukan buku la.. cenderamata aje.. antara yang menerima hadiah saguhati ialah



Kepada yang menang tu sila email nama dan alamat anda kepada sueperbs@gmail.com atau inbox di FB page saya.. pastikan alamat yang boleh sampai ye...  ^_*




6 komen SUEPERBS...:

BANAFEVER said...[Re perbs]

tahniah kepada yang menang :)

BANAFEVER said...[Re perbs]

tahniah kepada yang menang :)

Syu, Syuhada said...[Re perbs]

tQ sue!! dpt saguhati pon ok..hehe
btw dah khatam dh sunan musafir ;P

Reena Sidek said...[Re perbs]

Terima kasih... tak sangga boleh menang...
Sy dah send alamat sy... :D

cik marikh said...[Re perbs]

tahnks sue!
saguhati pon i tetap sukahati..kehkehkeh
=D

Salina Mat Isa said...[Re perbs]

thanks sue..walaupun kecewa tak dapat novel tu,dpt saguhati pn ok la..