Apr 3, 2012

Buku lagi..


Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Buku lagi? hehe.. haritu aku jalan-jalan kat Jalan TAR.. masuk kedai buku sebab kakak aku nak guna baucer buku 1 Malaysia yang dia dapat.. (time aku pelajar, ak tk de plak dapat baucer tu.. huh..)

Masuk Pustaka Mukmin, Minerva.. belek-belek la buku... mula nya tak ada niat nak beli buku pun.. sekali tengok bahagian novel Melayu ada diskaun la... 20% tu.. Novel Ramlee Awang Mursyid pun ada.. akhirnya aku beli jugak la novel kat situ..

Novel Ramlee Awang Mursyid.. ((Adam,Mikhail, Satu Janji)

Ingat nak beli semua, tapi memandangkan bajet tak cukup, beli 3 dulu lah.. hehe.. harap-harap lain kali ada lagi diskaun ni..

Oh ye.. 27 April hingga 6 Mei nanti ada Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur.. Tak sabar rasa nak serbu.. Lokasi Pesta Buku Antarbangsa Kuala Lumpur 2012 di Dewan Tun Hussein Onn PWTC.. Jom datang jom..




PTS ada buat peraduan tau.. untung-untung boleh dapat baucer RM 1000, RM 800 dan RM 500... nak  tau lebih lanjut boleh klik <SINI>.






3 komen SUEPERBS...:

Bulan Bintang said...[Re perbs]

ohh.. ramlee awang mursyid.. boleh geng dgn kakak bulan ;)

sue perbs.. said...[Re perbs]

yeah.. kite geng..

OUTBOUND TRAINING DI MALANG said...[Re perbs]

selamat siang sahabat..

sedikit berbagi inspirasi siang...

"belajar dari filosofi semut:
sesibuk apapun ia mencoba bertanya tentang kabar saudaranya atau hanya sekedar melempar senyum.
sebab senyum adalah hiasan terindah dari setiap raut muka seseorang.."

sudahkah anda tersenyum dengan saudaramu?

mari berbagi semangat serta senyum terindah kita untuk meyambut siang yang meski panas tapi kita tetap dingin dengan hati kita yang penuh dengan cinta sesama saudara..^^
kami tunggu kunjungannya ya http://www.nolimitadventure.com/