Apr 30, 2012

Usha-usha Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur ..PWTC 27 April - 6 Mei 2012...


Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Tadi sempat jugak singgah PWTC usha-usha pesta buku antarabangsa Kuala Lumpur kat situ.. memandangkan aku pergi hari ahad, tentu-tentulah ramai orang kat sana.. aku pergi pun dah petang sangat..

Memang banyak sangat booth kat sana.. aku tak sempat usha semua... yang sempat usha ialah booth Karangkraf, Ana Muslim, Popular, MPH, PTS, Galeri Ilmu dan booth-booth yang berdekatan je.. memang tak sempat usha semua.. balik pun dah malam.. diorang siap-siap nak tutup booth dah..

Booth yang paling lama aku usha ialah Karangkraf.. Dewan tu memang penuh la dengan buku... fuhhh.. rambang mata aku nengok buku-buku yang banyak tu.. 



Booth Ana Muslim


Kat sini memang rambang mata.. semua koleksi Ramlee Awang Mursyid weyh..


Promosi-promosi... mari-mari beli..


Bahagian Buku RM 10.00.. pilih-pilih...



Jalan-jalan punya jalan perut pun lapar.. memandangkan mall depan PWTC tu pun macam dah nak tutup, kitorang singgah KFC je la.. KFC kat Jalan TAR sebelah Patama ... masa ni, Sogo pun nak tutup dah... alhamdulillah selamat makan... walaupun semalam kecoh dengan perhimpunan 'CLEAN' dekat KL.. yeahh.. selesai makan, balik lah.. nak merayap mana lagi malam-malam ni... esok kerja ye.. jangan ngada-ngada nak MC.. huhu... 


Ni je la yang sempat aku beli tadi... 



p/s: sory la kualiti gambar tk berapa bagus.. tak mampu weh nak beli DSLR.. heheh


11 komen SUEPERBS...:

Pen Biru said...[Re perbs]

wah..syknya pesta buku.kat alor setar ni dah berzaman takde pesta buku.

Fara Ada said...[Re perbs]

sue...start bila sampai bila ni sue?
alamak agk2 tu dah terlambat ke? hukhuk...

sue perbs.. said...[Re perbs]

yeke..meh la dtg sini.. smpat lg.. hehe

sue perbs.. said...[Re perbs]

sempat lg farah... start 27 apr aritu, sampai 6 mei nanti.. serbu2..

Fara Ada said...[Re perbs]

sampai 6 may? waaa sempat lagi ni..besok cuti boleh la pegi..tp jap selain buku ada apa lg sue?
dia join dgn pc fair sekali x? ke semata buku je?

Fara Ada said...[Re perbs]

ehh da beso2 terang lagi bersuluh sue tulis tajuk entri sekali dgn tarikh...ya Allah xperasan..huhu sori..ok2 roger dah...hehe

sue perbs.. said...[Re perbs]

hehe.. memg buku je fara.. pc fair tk de.. excited sngt kot nk g smpai tk nmpk tjuk tu ade tarikh.. haha

♥ farhana ♥ said...[Re perbs]

wahh..syurga buku! bestnyee

tapi jaoh la nak pegi..huhu

Mz Aisya said...[Re perbs]

Lupa pasal pesta buku ni! Thanks for reminding hehe . kunun nampak sangat busy sampai terlupa benda2 penting camni.


Btw, saya terbaca nanti kat pwtc 3-5pm, bilik Kedah Johor ada seminar penulisan buku kreatif. Free admission. hari sabtu. :D

Going!!

sue perbs.. said...[Re perbs]

@♥ farhana ♥ tk pe.. mane la tau.. pesta buku ni smpai ke tmpt awk

sue perbs.. said...[Re perbs]

@Mz Aisya hehe.. thanx bgitau.. rasenye tk dpt la nk join seminar tu..