Jul 1, 2012

Oh Roti Canai..

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Siapa tak pernah makan roti canai? kamu? nampak sangat menipu.. hmmm...

Roti canai ialah makanan tradisi rakyat Malaysia. Siapa tak tau apa tu roti canai? Roti canai biasanya dimakan dengan cicah kuah kari atau kuah dal.. roti canai ada macam-macam jenis.. Favourite ku roti telur banjir.. kuah dal... perghhh... bunyi-bunyi pulak perut ni.. 

kalau hari-hari sarapan roti canai mesti perghhhh..... bertambah-tambah la berat badan ni kan.. hehe.. 

Buat roti canai bukan senang.. aku teringin nak tebar roti canai.. nak tebar roti canai kena ada skill tersendiri.. aku google punya google terjumpa banyak video-video tebar roti canai... bukan sekadar roti canai biasa.. roti canai terbang pun ada.. no ha tengok la skill dia



agak-agak orang yang makan pon boleh terbang tak??


hmm... dan yang ini pulak video Johan Raja Lawak yang buat roti canai.. Ni adalah denda sebab pasukan EURO pilihan Johan telah tewas awal berbanding pasukan pilihan Ray dan Hanif  untuk cabaran JOHARA Euro.. So Johan kena cipta sendiri satu resepi roti canai...Tengok lah





Nak rasa jugak roti canai Johan ni.. dah ada jual tak? hehe..





8 komen SUEPERBS...:

kie said...[Re perbs]

perghhh power laaaa johan bole tebar rotiii

lieynanilaz said...[Re perbs]

betul..bukan mudah nak tebar...saya selalu berlubang kat tengah!!...

nadia said...[Re perbs]

roti canai satu..hehe..
silap tempat lak nak order.
Nadia pandai makan je tapi tebar roti tak tau.. hehe

ejulz said...[Re perbs]

hahaha.. lawak je johan.. hehe

sue perbs.. said...[Re perbs]

Johan mmg serba bleh..

sue perbs.. said...[Re perbs]

Oo pnah try ek.. Hehe.. Mmg susah .. Kne ade skill

sue perbs.. said...[Re perbs]

Hehe.. Same la kite..

sue perbs.. said...[Re perbs]

Kan.. Lawak btol la johan ni