Jun 11, 2012

Usha-usha Ekspo Beli Barang Buatan Malaysia PWTC

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Hari jumaat haritu aku ke PWTC sebab nak usha-usha ekspo beli barangan buatan Malaysia ni. Aku dapat tahu pun dari FB. Emm.. Sepatutnya aku pos entri ni awal tapi atas sebab masalah internet, hari ni baru dapat pos.




Masa aku sampai kat PWTC tu mula-mula aku rasa macam 'eh betul ke ada ekspo ni? ke aku dah silap tarikh ni? macam tak ada orang je?' .. orang tak ramai macam masa aku pergi pesta buku hari tu. walaupun rasa teragak-agak, aku terus masuk je.. ada menteri berucap dalam satu dewan tu.. mungkin majlis perasmian.. ramai kat dalam dewan tu patut la tak ada orang sangat kot.. hehe.. lagipun hari tu bukan hari cuti..

orang tak ramai sangat

cantik tak? hehe

lapar pulak.. makan jap

Produk Noraini's

Produk minuman

Marshmellow cicah coklat.. sedap

Kedai Rakyat 1 Malaysia pun ada

Ada banyak booth yang di buka tapi aku beli sikit-sikit je... ni je lah gambar yang dapat di kongsi.. aku snap pun guna kamera hp je.. ^_*





6 komen SUEPERBS...:

fieha said...[Re perbs]

patutla ramai org smlm kat pwtc..cx tau de program.. :)

NASZ said...[Re perbs]

saya pun tak tahu ada program macam ni. huhu.

From,

Nasz

MOHD NASER.COM

eintan nurfuzie said...[Re perbs]

OOO...BARU TAU

aKSARAfENDI said...[Re perbs]

ooo bru tau gak..

Nafisa81 said...[Re perbs]

segan nak amik gambar kat public pakai kamera...pakia hp ajer senang

aimaniman said...[Re perbs]

do follow sini dik

jom sokong baarang buatan mesia... macam2 ada kan