sueperb pages

Dec 9, 2012

Usha-usha PIKOM PC Fair KLCC December 2012..


Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Tahukah anda kat KLCC sekarang ada PIKOM PC Fair.. Tarikhnya dari 7 hingga 9 December 2012.. So, kalau nampak orang bersesak-sesak kat KLCC tu jangan panik ek.. relaks.. mereka mungkin sedang menuju ke PC Fair.. Hehe..

PIKOM PC Fair 2012..

Kenapa setiap kali PIKOM PC Fair aku nak pergi tengok? Mungkin sebab aku suka tengok barang-barang yang dipromosi kat situ kot.. kat PC Fair ni ada banyak booth dengan brand-brand yang popular dan ada juga yang aku langsung tak pernah dengar.. kalau rajin, survey dulu harga supaya boleh dapat barang denga harga yang murah dengan kualiti yang baik dan mengikut citarasa anda.. 

Memandangkan duit yang tak berapa nak ada.. ditambah lagi dengan tarikh yang baru di awal bulan.. memang tak plan pun nak beli gadget-gadget terbaru.. notebook? ipad? hard disk? DSLR? Semua ada.. Tak dapat beli tapi dapat usha-usha je pun dah ok lerr tu.. 

pendrive.. lelong-lelong..

beli-beli.. 



Setelah penat berjalan, ni je la yang aku beli... Headset RM 25 + Speaker RM 25... 

Headset + Speaker.. 


Dan tanpa aku sedar, mengikut application dalam hp aku yang boleh kira berapa step yang kita jalan untuk setiap hari, aku dah berjalan lebih 20,000 langkah hari ni.. pertama kali ok..Untuk makluman, untuk mencapai tahap kesihatan ialah 10,000 langkah setiap hari..


Jumlah langkah berjalan hari ni...


p/s: seorang kawan penah perli  'su ni memang pantang ada kaki'.. >_<



1 komen SUEPERBS...:

k.nana said...[Re perbs]

wow jauh jgk berjalan tue....